All in på rosa igår!

 
 
 
 
För flera månader sedan, ja innan den där coronan "tog över världen" damp en efterlängtad inbjudan ner !
Våran goda vän Pär fyller 50 år och detta skulle såklart firas med en riktigt stor helt rosa fest.
 
 
Över 200 gäster såg fram emot detta.... men som ni förstår blev det inget alls av detta... Istället är den stora festen flyttad till hösten. Men eftersom han nu fyller år och ändå ville fira sin födelsedag så bjöd han ett gäng på en mindre fest igår hemma på gården. 
Till den stora rosa festen har jag tänkt att vara liiite snyggare men tyckte det kunde vara kul att gå riktigt all in och vara en aning crazy igår också!
 
På med Nikkis Dolly-style peruk, ulligt rosa diadem och eftersom vi skulle vara ute i tält så blev det knallrosa skidbyxor, rosa Nike-skor och en rosa tröja. hade även en knalligt rosa jacka att dra på mej.
 
Pär uppskattade min out-fit väldigt mycket vilket ju var meningen ;)
 
Det var tipspromenad, musikquiz både med "skiva" och så småningom även till live trubadur, kul! Och maten...!!! Jag säger bara maten, hur mycket som helst.
Önskar att jag fick ta om ett par gånger till idag för igår stod magen i fyra hörn och kunde inte ens släppa ner efterrätten!?
 Vi var i alla fall hemma i god tid (trax efter 23) så jag är piggelin idag.
 
 
 
 
 
 
 
Följde med Filippa till IKEA för en massa inköp till lägenheten.
Mycket som behöver handlas men det växer fram ett hem så smått...lite i taget och om ett tag kan hon nog flytta in! Det är så kul att jag får vara med och komma med förslag och hjälpa till!
 
 
I morgon måndag är jag dessutom ledig så då ska vi försöka få upp lite gardiner och sådant.
 
Ha det så bra
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se