Mamma Pernilla

 
 
God morgon söndag 31 maj
 
Det betyder att det är alla MAMMORS dag OCH alla PERNILLORs dag!
Ett fyrfaldigt hurra för oss alla!!!!
 
 
Jag har blivit uppvaktad med bubbel och en helt underbar bukett.
Den går inte riktigt att göra rättvisa på bild men den är fylld med pastelliga pioner, rosor, nejlikor mm, älskar!
För att inte tala om vädret vi får serverat idag, wow!
 
 
Klockan 11 kommer min mamma och pappa hit och det blir tårta utomhus, detta bestämdes redan för flera dagar sedan så att vädret blev så här var ju kanon.
Ska verkligen njuta av dagen och tillbringa så mycket tid som möjligt utomhus.
 
 
 
 
 
Ja för mej är ju detta en specell dag och för A är den också speciell.... ledtråd i bilden!
 
 
Jo men visst det är ju Elitloppet idag!
Min kära sambo skulle ju varit på plats på Solvalla hela helgen men det körs ju helt utan publik...
Så vi har bjudit hem vänner som också är travintresserad så dom anländer redan vid 14 -tiden. Vi damer ska ligga i varsin solstol och herrarna får ägna sig åt spel på hästar!
 
 
Middag blir något jag längtat efter..... japp surströmming! Våra gäster är lika begeistrade ;)
 
Det är nåt visst när man ska äta första gången på året, snålvattnet rinner liksom över !! Hehe
 
 
 
 
 
Nu önskar jag er en helt magisk söndag, den sista dagen i maj!!!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se