Tonåring idag!

 
 
Sessan the birthday cat!!!
 
 
Ja visst är det så att vår pälskling blir tonåring idag, otroligt! Som jag älskar denna varelse, hon är verkligen som mitt mellanbarn. jag betraktar henne som så.
Känns märkligt att hon funnits så pass länge hos oss även om det också känns som hon alltid varit en del av vår familj.
 
 
Hon blev uppvaktad med fin rå fläskfilé till frukost och sedan gjorde hon några tok-bus med sina låtsasråttor ... hon har en hel del lek och bus kvar trots åldern. Igår tex sprang hon i 180 här ute fram och tillbaka, upp i träd och ner igen!
Men mest gillar hon att ligga inne och bara slappa!
 
 
 
Inatt vaknade jag av ett hårt tryck över bröstet...hann tänka Jag har fått Corona!? Tills jag slog upp ögonen och mötte Sessans blick;) Hon hade i gammal god vana parkerat mitt uppe på min bröstkorg..!
Annars älskar jag då jag ligger i soffan och har henne på magen, då mår jag SÅ bra! Det ger en enorm lycka och ett välbefinnande
 
Hoppas du kommer vara med oss i flera år till!
 
 
//PIllan
 


Grattis Sessan🤗 och att ni har henne❣❣

Svar: Tack❤️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se