Tre dagars borde vara obligatoriskt

 
 
Söndag kväll men det känns helt okej
 
Anledningen är nog att jag varit ledig fredag, lördag och söndag alltså tre dagar. kanske några av er även var ledig i torsdags?
Men jag röstar för att helgen ska vara tre dagar, alltid! Det känns så himla skönt och man hinner liksom landa innan det är dags för måndag igen, håller ni med?
 
 
 
Idag har vi verkligen varit superduktiga och kapat två gigantsika tallar här ute på gården, lovar att visa er till veckan!
Gillar när vi äntligen tar tag i sådana projekt, känns så tillfredsställande.
Nu sitter jag här helt slut i kroppen och gissar på galen träningsvärk i morgon! Gött att få jobba med hela kroppen.
 
 
 
 
 
Igår sprättade vi en flaska iskall prosecco.
Ingen anledning egentligen men det smakade riktigt bra. Har ni provat denna Baglietti?
Den var lite sötare men riktigt iskall var det ett riktigt trevligt bubbel. Inget du tar till mat utan bara att sippa på ett glas och surra!
 
 
 
Tänk att i morgon ankommer vi majs sista vecka?! Inte har det varit någon direkt trevlig historia so far, om man tänker på vädret... men jag tror det vänder nu!!
Kom igen nu solen, lys lys lys är du snäll
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se