Härligt dygn i fjällen

(null)




Igår fredag direkt när jag slutat jobbet och Nikki skolan så packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot fjäll-stugan.

Det var några saker som skulle fixad innan vintern kommer. Skönt att vi har så nära, bara dryga timman bort.



Vi orkade inte laga någon middag utan istället blev det besök på Hovde hotell o sportbar. 
Där tryckte vi alla tre varsin burgare. 

Jag en veggie, A pulled pork style och Nikki helt plane utan något på...

Efter denna kaloribomb hade jag verkliga problem att hålla mej vaken i soffan framför Idol kan jag lova!


(null)

(null)



Istället var jag uppe tillsammans med solen och gick en promenad på toppen med fantastisk utsikt ner över byn Klövsjö!

Förundrades över det vackra och att det är en bit in i november och ändå ljumma vindar och klarblå himmel!

Ren magi för själen


(null)


När A skulle fixa med massa tråkigt där utanför stugan åkte jag och mini istället ner till Vemdalenby och gick på inredningsaffären där.


Massor med fint och mycket juligt framplockat! Mys

Köpte med mej några grejjer hem som får komma upp om ett par veckor, cant wait!!


(null)




Nu är vi henna igen och ikväll ska vi slå på stort och gratinera hummer och äta räkor!
Mums.... riktigt smarrigt


Trevlig lördag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se