Jogga & Yoga

(null)


En söndag förmiddag helt i min smak!



Tvingade mej kvar i sängvärmen till klockan strax slog 07.30. 
Stor kopp kaffe och smoothie med mango, blåbär och banan. Lugn och skön start i min ensamhet.

Så snart frukosten låg i magen klädde jag mej för träning och startade i gymmet. 
Var helt själv där vilket var superskönt. Kunde köra på utan att ta hänsyn och vänta...



Väl hemma sa min kropp - Jag vill springa!?
Detta händer ytterst sällan så det var bara att hänga på!
4 lugna kilometer blev det och jag är väldigt nöjd!
Belönade min kropp med rörlighet och yoga innan dusch.

Så skulle alla dagar vara....


(null)




Jag yogar inte alls lika mycket som jag gjorde tidigare... tror tyvärr att det blev " för mycket" att hantera för min skadade rygg...

Men någon gång ibland funkar fint och det är ju SÅ skönt!!

Eftermiddagen tillbringas med kollegor 



//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se