Julsmak




 
Detta mina vänner har jag längtat länge efter!!



Mina köttbullar med vitlök och fransk senap som först steks och sedan får gå klart i grädde med buljongtärning. 
Kokt potatis och rödbetssallad plus iskall julmust, alltså!!!

Så gott

Annars är lax i alla former min julmat nummer ett. Saknar verkligen att få gå på restaurang och äta julbord i år eller äta..... frossa i lax, röror och klunka must tills magen står i fyra hörn!

Det blir ett konstigt firande men istället får vi gå all in på pynt och mys till 100% nu och hela vägen fram till nyår!

På fredag åker våran gran upp och på lördag bakar vi pepparkakor!
Längtar




 



Vi har även haft två fantastiska dagar med många minusgrader, lite snö och rimfrost i alla träd. Till och med jag blir lyrisk då vintern är sådan!


Tagit långa friska promenader och blir så där skönt " lullig" och lagt mej under en filt efteråt. Lyssnat på poddar och bara softat.
Så skönt


//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se