Morgon i gymmet

(null)



Var ett tag sedan ni fick följa med mej till gymmet nu!
Dock tränar jag på som vanligt och snittar nog 4-5 ggr i veckan där.


Jag har inget direkt mål utan för mej är som vanligt vägen mot en stark kropp alltid målet... men resan är viktigast!  
Mitt luddiga mål är att vara mitt starkaste jag för varje år som passerar. 

Så just nu alltså att vara mitt starkaste för åldern 47!



Jag varierar att träna helt själv, med Filippa eller min vän Carina. Den senare har nyligen opererat fötterna så hon måste vila lite till!

Det är alltid lite mer peppande att ha en träningskompis! Man pressar sig lite mer... men i morse var jag solo och körde på en timma i eget tempo.


(null)


Jag kör väldigt mycket kombo-övningar där flera muskelgrupper involveras. Då får jag också upp ett rejält flås som jag gillar!

När jag tränar med Filippa blir det oftast mycket tyngre vikter och fokus på en muskel i taget.

Älskar mångsidig träning och att kroppen får utmanas. Lätt att stanna i sin komfort zon men utmana dig i din träning så får du ofta utveckling också.


(null)




Försöker även att komma ut i friska luften för en promenad iaf 6 dagar i veckan. 
Just nu är det nästan ett måste att pricka in dagsljuset för att orka...! 

Livet i Sverige i november är ingen lek....


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se