Äppelkaka med kanelfrosting

 


Hej gänget
 
Måndag och ny vecka!
 
Jag har däremot sovit som en kratta under natten.... Vaknat tusen gånger känns det som. Kylan verkar också kommit på riktigt utomhus. men det är väl dags om man tittar i almenackan...



Nu är i alla fall min arbetsdag slut, middagen i magen och jag ska dra på gymmet. 
Idag är det  däremot en sån dag jag hellre slängt mej i soffan med en filt... MEN jag vet att endorfiner gör mej gott och duschen och myset efter är så mycket härligare!



Nu till efterrätten jag serverade tjejerna i lördags
Äppelkladdkaka med kanelfrosting!
Jamen ni hör ju!!

Jättegod och med lite frasiga äppelchips som pricken över i !!

 
 
Receptet hittade jag här KLICK


 
 
Hoppas ni provar tror inte ni blir besviken!




Nu mot gymmet och förhoppningsvis en natt med sömn

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se