En dag i veckan

 
 
En favorit när det kommer till sheetmask, Dr Ceuracle Royal Vita propolis som är  fylld av antioxidanter som intensivt återfuktar, livar upp och plumpar huden, samt vitamin C som jämnar ut hudtonen och lämnar huden glowig och frisk.
 
 
 
 
Tisdag och jag har Den dagen i vecka...den dagen då jag tar hand om mej själv lite extra mycket. Det är ingen speciel veckodag utan antingen när jag är helt ledig eller som idag börjar jobba på eftermiddagen.
 
 
Jag skrubbar kroppen, tar en riktigt lång dusch med inpackning i håret.
Filar fötterna, smörjer in mej extra noga.
Lägger en ansiktsmask, fixar naglarna, fönar igenom håret lite extra!
 
Ren och skär njutning och en härlig vardagslyx helt enkelt!
 
 
 
Annars har jag även tagit en lång promenad till morgonen för att piggna till.
Inget regn idag vilket var himla trevligt bara det ;)
 
 
Önskar er den bästa tisdagen
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se