Färgklick i denna grå tisdag

 

Hej på er

Steg upp i tidiga ottan idag och stack på jobbet. Kolsvart ute och mörkret vill aldrig riktigt lämna idag... molnen hänger tunga och grå!
Så jobbigt och oinspirerande!



Men jag förberedde middagen direkt när jag kom hem, det blir kycklinggratäng! 
Sedan sparkade jag mej själv i baken drog på mej träningskläder och skor, pluggade in lurarna och tog en rask promenad!
Så mycket skönare att få en nypa luft än att bara sätta sig och slappa!

Ikväll har jag dessutom en dejt i gymmet och ett saftigt benpass inbokat
Bra tisdag trots deppigt väder!


 

Lite färgklickar här hemma i köket piggar också upp 

Knalliga orange och gula toner som matchar trädens färger.
Mini prydnads-pumpor och chili " blommor"

Just blommorna verkar dock svårskötta för det ramlar redan blad från dem...
Njuter så länge de varar




 
Nu ska jag ligga och mysa med gott samvete i 30 minuter innan jag ska sätta ris på spisen!


Ha det så bra

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se