Jag fick tag på en...!

 
 
 
 
 
Den 14 oktober släppte Skin City sin åtråvärda adventskalender The skincare calender och som alltid är det stort tryck på att lyckas knipa denna "goding"
 
 
 
Jag var inne direkt men sidan bara laggade och jag trodde där ett tag att det var kört, jag klickade på lägg i varukorg hundra gånger kändes det som och till slut så låg den där!
 
Wow vilken tur för efter en timma var alla slutsålda, även fast man i år tagit in några fler!
 
 
 
 
Detta är verkligen lyx lyx lyx enligt mej
 
Den är såklart dyr 1499 :- men värdet uppgår till 4800 :- och det ska bli så spännande att se vad som döljer sig i alla "luckor"..... fast luckorna är ju fina små påsar som man kan återanvända till andra småsaker.
 
Kalendern, som i år kommer i form av en lyxig, multifunktionell beautybag i puderrosa läderimitation  innehåller 25 luckor  - och bjuder på hela 30 hudvårdande produkter i travel eller full size, så i vissa luckor väntar fler än en överraskning.
 
  Necessären/beautybagen som allt kommer i är ju superfin och användbar. jag tänker mej att jag ska förvara typ värmeborstar, plattång och dylikt i min.
 
I kalendern återfinns märken som Babor, Biodroga MD, By Wishtrend, Clarins, Codage, Decléor, Dermaceutic, Dermalogica, Dr. Barbara Sturm, Dr. Ceuracle, Filorga, Hyggee, Instytutum, Joanna Vargas, Klairs, Make p:rem, Makethemake, Maria Åkerberg, Medik8, Oskia, Paula´s Choice, Sensai, Skincity Essentials, Skincity Skincare, Tata Harper & Verso Skincare.
 
Jamen ni hör ju, bara mums-mums för huden!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju poppis nu för tiden att även som vuxen ha en kalender, det finns ju en uppsjö av olika varianter!
Jag har dock aldrig unnat mej någon men den här kändes absolut värd i mina ögon!
Älskar hudvård och det ska bli så spännande att se innehållet.
Jag har dock sett några påsar öppnas typ på Instagram osv men ni vet det har jag redan glömt vad som fanns ;)
 
 
 
Ha nu en riktigt trevlig tisdag
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se