Kämpar med hösten

(null)



Söndag och höst

Ingen av dem är egentligen någon favorit...



Söndagar känns bara som en transport-dag in i ny vecka. Brukar sällan " hända" så mycket utan jag såsar mest runt ...


Hösten kämpar jag med kan jag lova!
Är en riktig sommarmänniska och när den då är över blir det som en sorg... varje år

Den här hösten har heller inte varit speciellt bra rent vädermässigt, i min del av landet vill säga. 
Ni söderut har ju haft nästan sommar fram till nu! Lyllos
Vi har dock haft ok temperatur men mest bara grått och regn
Svårt att motivera sig då


Men jag kämpar!



(null)



Igår visade sig solen och vi tog en spontan golfrunda innan jag skulle börja jobba. 

Åh det var härligt!

Mitt spel var inte med mej och det känns lite surt så här kanske sista rundan... man vill ju avsluta på topp;)



Skön söndag på er ( gör nåt kul vettja)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se