Jobbhelg coming up

 

Fredag....
Veckorna rusar verkligen, jag är lika förundrad hela tiden?!



Jag har ledig förmiddag men sedan kliver jag på min jobbhelg. 
Det känns ändå ok för jag jobbade inte en helg på hela september och vädret just nu är så tråkigt så jag kan lika gärna krypa in med kollegorna. Dessutom jobbar jag med Filippa så det blir skoj!


Nikki är hemma från skolan pga snuva. 
Hon är pigg och ingen feber men näsan rinner. Vi gjorde covid test igår så kan hon förhoppningsvis återgå på måndag om det inte visar nåt!
Hela 13 st som var hemma med snuva i klassen..


 


Ny klänning från HM i mörk blått och lång skjortmodell. 
Lite vidd i ärmarna och snyggt fall!



Hoppas ni är friska och krya och ha en fin fredag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se