Vinklubben på besök

 
 
Söndag och jag är lite seg idag
 
 
 
Anledningen är att mina vintjejer var här och åt och drack ända tills det blivit just söndag... Är verkligen inte van att vara uppe så länge och när jag vaknade var klockan bara 07 så lite seg är jag.
 
Har dock varit ute på en promenad så jag fått lite frisk luft.
Den första snön föll inatt så det ligger ett tunt täcke ute på gräsmattan.
 
 
 
Jag bjöd på vietnamesiska vårrullar igår och det uppskattatdes av samtliga! Kul
Det är ju verkligen gott och trevligt då man får lite att pyssla med under middagen också.
 
Jag hade ingen egentlig förrätt utan det blev drink med olika tilltugg som jag tipsar er om i kommande veckan.
 
Även efterrätten kommer att få ett eget inlägg för den var mumsig!
 
 
 
 
 
Vi var alla samlade igår så det fanns massor att babbla om och vinflaskorna tömdes i raskt tempo ;)
 
 
 
 
Kakelugnen fick spraka mysigt i bakgrunden, det är min favorit såhär på höst och vinter!
 
 
 
 
 
Annars har helgen innehållit ett grisigt ben-pass i gymmet med Filippa igår...oj oj det känns idag! Blir ingen styrketräning för mej idag utan jag nöjer mej med promenaden.
 
Nikki var på ett roligt kalas igår med käpphäst-hoppning och korvgrillning. Alla fick diplom och rosetter till sina "hästar".
Hon var alldeles rödblommig och trött resten av kvällen. Härligt med aktiva barn!
 
 
 
Skön söndag på er
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se