Biffen & Bananen

(null)


Hej gänget

Dagarna rullar på och hösten/september har gjort entré!

Kalla mornar ( fick skrapa rutan igår...) men soliga fina dagar, precis som jag vill.



Mitt fortsatta mål är att röra mej varje dag! Även om det så bara blir gräsklippning. 
Ofta får jag till gym fyra gånger i veckan vilket jag är nöjd men just nu. Vill ju även klämma in ett par golfrundor, promenader och ibland lite intervaller!
Men då ska ALLT stämma
Kroppen ska vara på G och det mentala på plats;)



Överskriften syftar till Filippa vs mej!

Alltså hon har verkligen tränat upp sig enormt de senaste månaderna!
När hon kom hem i slutet av april var hon mycket svagare än mej men hon har kört om mami i raketfart!

När vi körde benpress låg jag och nötte 70 kg medans hon körde tolvor med 170  kg!!!
Igår klarade hon 10 reps med 190!?!

Alltså hennes slalom-ben är makalösa..,,


(null)



Nä den här bananen får mest kämpa för att bibehålla så mycket muskelmassa det går just nu. Svårt att bygga när man kommer upp i åldern, men det går!



Fortsätt att njut av vädret och lev nu

// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se