Chunky boots

 
 
 
 
På mångas fötter just nu är väl chunky bootsen!
 
 
 
Bottega venetas variant av klassiska chelsea boots har väl tagit många av oss med storm och som tur är, är kedjorna inte sena att hänga på för mer budget-vänliga varianter!
 
Jag har köpt mina från märket Stradivarius som bla säljs av Zalando. 560:- och dom är dina
 
Filippa köpte sina på Din sko så de finns lite överallt!
 
 
 
De är väldigt "klumpiga" men med rätt styleing så snygga tycker jag!
Älskar dem till klänning som slutar på halva vaden eller till ett par tighta skinnbyxor och over-size tröja!
 
 
 
Det här är nog en sko som är en sk vattendelare.... antingen älskar eller hatar man dem ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är både jag och Filippa lediga så vi har redan hunnit dejta upp i gymmet på morgonen!
Skön start.
Nu är vi på varsit håll för att ducsha och fixa lite sedan ska jag hämta henne för fler ärenden och gemensam lunch.
Vi brukar äta ute på tordagar då möjlighet finns bara för att det alltid serveras pannkaka ;) Jag gör nämligen aldrig vanliga pannkakor hemma men tycker det är gott som en efterrätt ibland.
Då passar vi på att luncha just när det serveras!
 
 
Ha en toppen-torsdag
 
PIllan


Älskar dem så snygga , spanade på ett par i märket vagabond fina dem med,bra tips,kram o fin fredag.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se