Redan gjort helg

 
 
Torsdag och jag har redan gjort helg, låånghelg!
 
Riktigt lyxigt och skönt med tredagars- vecka.
 
 
 
Startat min morgon i gymmet. Körde ben och rygg så svetten rann, gött.
Nu har jag duschat, städat badrummet uppe och städat kylskåpet! Hur ofta städar ni kylen?
 
 
Jag brukar försöka göra det ungefär varannan månad. Vi har en "halv-kyl" så det går ändå ganska snabbt.
Tömmer kylen, slänger det som behövs (oftast bara nån taco-sås, typ oliver och nån sylt) annars försöker vi äta upp så mycket som möjligt. Tror det underättar med en mindre kyl just i det hänseendet!
 
Torkar ur och diskar alla hyllor och invändigt.
Sådan tillfredsställelse att ställa in och fylla på nytt och fräscht! Det är ju ändå maten man ska ha där så lite ordning och reda skadat inte ;)
 
 
 
Mitt på dagen ska jag följa med Filippa till Sundsvall en sväng. Hon ska till frissan och sedan tänkte vi gå och käka nåt gott.
Ska bli mysigt!
 
 
 
 
Hoppas eran torsdag är fin
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se