Säsongsfinal & Premiär

 
 
God morgon söndag
 
 
Idag har jag inga som helst planer förutom gymmet! Så skönt att bara ha en dag att "såsa runt" utan måsten. Att träna är bara en ren njutning för mej och inget tvång
 
 
 
Igår hade Nikki säsongsfinal på sin fotboll.
Matchen gick av stapeln i Selånger/Sundsvall i ihållande spöregn och plus sju grader.... Usch vilket rugg-väder
Men tjejerna spelade jättebra och vann till slut med två mål mot noll, kul!
 
Vi var dock rejält frusna vid hemkomst och det blev premiär för eldning i kakelugnen för denna höst. Ett riktigt startskott för mörkare, kallare tider.
 
 
Bjöd hem Filippa på tjejmys ( A är out of the country men väntas hem ikväll) och det blev pizza-night!
 
Älskar hemgjort pizza.
Nikki vill alltid ha vanlig capricciosa men jag föredrar någon form av bianco antingen med pesto och parmaskinka eller som igår med chevre, päron, honung, flingsalt och valnötter!
Hade inga nötter hemma men annars är dom pricken över i ...
 
Så himla gott...förutsatt att du älskar chevre då förstås!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki var så trött efter en lång dag så hon somnade runt 20 ch jag låg i sängen redan kl 21 men kollade ett par avsnitt av Good Girls på Netflix!
Har ni sett?
 
 
 
Så himla rolig och spännande serie
. Det är tre förortsmammor som gör ett rån mot en matvaruaffär men är snart indragna i mycket värre kriminalitet.
Alltså jag skrattar så mycket och sedan är det sådär -Nej nej nej gör det inte! Man förstår att detta kommer inte bli bra!
Man liksom måste halvt plåga sig för att titta vidare... ha ha så bra!
 
Tips från mej!
 
 
 
 
Ha det fint
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se