Vinklubben golfar

(null)



I lördags var det dags för Vinklubbens golftävling!
Ifjol blev det ingen så i år var vi laddade!



Solen strålade, vi hade ett par glas vin i benen och godsaker i bagen... vad kunde gå fel?!

Vi hade supertrevligt och hade några stopp längst banan med påfyllning av både snacks och dryck.

Efter rundan åkte vi hem till Carina för en sen middag och surr framåt småtimmarna...

Om jag säger såhär: Det var så pass trevligt så jag inte klev upp på hela söndagen....

Tack gode för måndagar och nystart!



(null)


I solen på verandan innan match-start, lagom nöjd.....o kaxig!



(null)



En supertrevlig dag och afton! Resten får man skylla sig själv om 😉



Nu har jag en dejt med Filippa i gymmet.
Gör om gör rätt stavas denna veckan!


// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se