Kittad för en golf-sommar

 
 
 
 
 
Då pandemin bara fortsätter (trodde jag aldrig ifjol....) så är det i alla fall skönt att ha golfen att se fram emot i sommar.
Man kan vara ute och röra på sig och samtidigt umgås med vänner på ett bra avstånd. Så glad att vi har detta gemensamt både jag och A plus en drös med vänner!!
 
 
 
Passat på att "kitta upp mej" med lite nytt inför säsongen har jag också gjort. Ni vet att jag brukar säga att är man inte bra på spelet kan man åtminstonde försöka vara "snyggast" ha ha ha...
 
 
Golffashion KLICK har massor med bra märken och här hittade jag mina favorit-byxor från Dailys Sports magic high water heter dem.
Ingen knäppning utan bara att dra på och dom sitter som smäck! Älskar att dom är lite kortare i benen och det finns även en markör i linningen.
Har dom i marinblått men nu köpte jag svarta också.
 
 
 
 
 
Sådana här solskärmar är perfekta enligt mej varma soliga dagar.
En keps blir oftast för varmt och då är det luftigare med dessa!
 
 
 
 
Piké-tröjan är från J Lindeberg i deras TX jersey-kvalitet med fuktavvisande egenskaper och extra mjuk känsla. Superskön!
 
 
 
 
Golfkjolar har jag i mängder men de flesta är då tajta....
 
Denna från Puma är söt och vippig vilket jag gillar plus en underbyxa som sitter perfekt!
Fickor är viktiga så man kan ha ett par bollar lätt till hands ( kan ju hända att någon hamnar i skogen...)
 
 
 
 
 
 
Längtar så tills banan öppnar! Här i mellersta delen av landet dröjer det ett par veckor till.... Men ranchen har öppnat och vi var dit i söndags och slog några hinkar.
Dock var det lite för kallt för min smak då jag är en riktig solskens-golfare ;)
 
 
 
 
Idag jobbar jag kväll och har därför hunnit med gymmet på morgonen.
Var lite trött i kroppen då utomhusträningen vid elljusspåret startade i går kväll! Superroligt att få välta lite däck och släpa tunga säckar igen. Saknat att känna lite gemensakp vid träningen... men som sagt nu är det igång!
 
 
Ha en trevlig tisdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se