Tillbaka efter påsk

(null)


En trevlig påskhelg är över och vi är tillbaka hemma igen!

Vädret var dock riktigt uselt med hårda vindar och grå himmel mest hela tiden... vi tog oss ändå ut med skoter en dag på fjället för korvgrillning. 

Nikki var även i backen en dag och åkte med en kompis.
Jag har promenerat och ätit om vartannat!
Inkomster & utgifter ;)


(null)


(null)



Några rejäla blåmärken har jag efter just den här skoterturer kan jag lova...


Skoterlederna är stenhårda och guppiga som bara den. Jag och Nikki flög som två vantar där bak... inte kul!


Nästa gång sätter vi A där bak så ska han få känna hur det känns ( han har förmodligen aldrig ens suttit i en skoterpulka utan dämpning) Morr....


Nu är det bara jobb för mej framöver

Ta hand om er
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se