Vi firar och testar nytt

 




Igår kväll när jag kom hem från jobbet hade A lagt en flaska champagne på kylning, väldigt trevligt!


Vi firade en framgång för A genom hans jobb och satsade stort på ett bubbel som är lite mer pricey!



Charles Heidsieck Blanc de Blancs får man slänga upp 649 pix för

I utbyte får man en frisk smak med inslag av gröna äpplen, nougat, krusbär och citron.
Liten sötma men stor fruktsyra

Blanc de blancs är en champagne som enbart är tillverkad av chardonnay och har lagrats i minst fyra år på jäsfällning.

Jag gillade! Väldigt drickvänlig och smakfull
Dock har jag aldrig hittat något som slår Bollinger.... och den ligger dessutom 200 kr nedåt!


 




Att dricka champagne någon gång då och då är riktig " lyx" för oss och något vi båda uppskattar!
Gillar man så ska man absolut unna sig med jämna mellanrum, eller hur?!


Önskar dej en fin lördag

//PIllan


Mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se