Avslutningen av golfveckan

 
 
 
 
 
Ja nu har det hunnit gå ett tag sedan denna härliga vecka fylld med golf var till ända men jag bjuder  på en riktig bildbomb från avslutningsfesten!
 
 
 
Det var verkligen en vecka med riktigt varmt väder och jag spelade alla tävlinga utom en.
Bästa placeringen blev med A en två manna scramble då vi fick en femte plats.
Annars var det lite upp och ner med spelet men roligt hade vi!
 
 
Lördagen som avslutade veckan hade vi lottat ihop oss i lag med ett större gäng som även avslutade veckan tillsammans med en fest.
Det var fyrmanna tävling och jag hamnade med Pär, Torbjörn och Magnus där jag bara spelat med Pär tidigare. 
Vi spelade riktigt bra och i vår individuella tävling i tävlingen så vann vi faktiskt!
Totalt placerade vi oss på en nionde plats  vilket också var klart godkänt
 
 
Kvällen tillbringade vi hemma hos Pär och Carola med egen prisutdelning och massor med mat och dryck. Helt fantastiskt bra ordnat (som vanligt)
 
 
 
 
 
Jag och Carina som nästan alltid lyckas matcha varandra utan att prata ihop oss ;)
 
 
 
 
Dryck och goda ostar innan maten
 
 
 
 
Vi firade också riktigt stort med champagne då Pontus lyckades göra en hole in one på hål fem!!
Så himla skoj!
 
 
 
 
HIO - Killen själv
 
 
 
 
Maria tar för sig av ost och tilltugg
 
 
 
 
Ja det fanns verkligen ett överdåd av mat, så gott allting
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vårt egna prisbord där alla fick vinst!
 
Jag avlde en flaska rött och fem lunch-kuponger
A tog presentkort på Dormys
 
 
 
 
 
Alla var på gott humör och vi lämnade in runt midnatt
Trötta med glada och ser redan fram mot nästa år!
 
 
 
 
Nu har jag ju äntligen också gått på semester och kom hem efter första veckan med runt-flackande i Sverige.... Men det tar vi en annan dag!
 
 
//PIllan


Så härliga bilder





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se