Inga "grillare"....

 
 
 
Jag måste säga att det är oerhört skönt med semester utan måsten!
Inget direkt inplanerat utan dagarna kommer och går i en skön lunk.
 
Jag spelar mycket golf, umgås med familjen och stökar på här hemma, väldigt avkopplande.
 
 
 
Ja i vår familj är vi absolut inga grillare... alltså vi tycker mycket om grillad mat men vi gör det nästan aldrig...?!
Men i går kväll slog vi till och putasade upp grillen inhandlade kött och kyckling och korkade upp en flaska rött. Vädret var alldeles ljuvligt och vi hade en riktig tio poängs fredag!
 
 
Vinet var verkligen toppen och därför blir det inlägget tips
 
Tresecoli NIZZA
En italienare av Barbera druvor med djup rubinröd färg
Doftar plommor och körsbär med kryddiga noter
Passade utmärkt till grillat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morse var jag en sväng i gymmet för att köra bröst och rygg.
Startade lugnt och efter ca 25 minuter skulle jag lägga på lite mer vikter för rodd med stång... känner att det händer nåt i vänster skuldra...
 
Skulderblad-låsning! Detta brukar hända då och då. Jag avbryter direkt och åker hem och lägger mej på is, självhjälp helt enkelt.  Märker efter ett tag att jag glömt mobilen på gymmet i all hast... suck!
 
Ingen superstart på dagen men men....
 
 
//PIllan


Vad trevligt med vin och grillat i en lugn och vilsam semester :)
Ojojoj, vad otäckt med skuldran!? Hoppas verkligen att det löser sig!

Svar: Tack
Det brukar gå över på några dagar 😊
Pernilla/Pillan

Så härligt det låter med grillat. Om vädret håller i sig så kanske grillen startar här ikväll





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se