Semestern so far

(null)



Ja jag är ju inne på min tredje semestervecka och jag tänkte bjuda på en sammanfattning " so far"


Startade med avslutningen av golfveckan som jag skrivit om i ett tidigare inlägg. 
Härligt väder och goda vänner!


Direkt efter på söndagen satte vi oss i bilen och körde ner till Stockholm. 
Regnet öste ner under färden men väl på plats var det strålande sol som mötte oss. 


Vi bodde hos Peter och Sofia ( släkt till mej) och deras två barn.

På måndagen var det självklart Gröna Lund som hägrade och jisses som vi åkte karuseller! Till och med A lurade vi med i senaste attraktionen Monster! Ha ha han var lite blek om nosen efteråt…

Tisdagen hängde vi på Mall of scandinavia och avslutade dagen med en golfrunda på Täby GK

(null)


Gänget på grönan

(null)


Mycket god mat såklart!


(null)


Onsdagen åkte vi vidare till A:s  hemtrakter Sundborn i Dalarna för kräftfiske!

Mysigt att få vara med på då vi inte längre kan fiska kräftor hemma då dom drabbats av pest….


(null)


Vi lämnade kvar Nikki hos farmor och farfar i Dalarna och fortsatte vår färd norrut och sladdade in hos Carina och Nicke i deras stuga i Vemdalen under torsdag kväll.

Här väntade en två-dagars golftävling på både Klövsjö och Hedes bana.
Gick sisådär med spelet och vi slutade typ 33 av 80…


Men trevligt hade vi!


(null)


På hemmaplan har vi nu sedan tagit det lugnt och myst med familjen och Nikki har haft kompisar sovande hos oss mest varje natt! 

Njutit av kvällar med ett glas vin och spelat kubb

(null)



Den här veckan känns det dock som hösten gjort entré och därför passade vi på att åka till Östersund för shopping och restaurang-besök häromdagen!

Mysigt avslut för Nikkis sommarlov för idag har hon börjat skolan igen!

Jag semestrar vidare och det blir golf och gym mest varje dag ( hoppas jag)

// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se