Äntligen adventsmys

 

Varje år brukar vi bjuda in vänner på lite adventsmys men ifjol blev det ju inga sammankomster alls…. 
Därför var det extra trevligt att vi i lördags äntligen kunde ha vänner här i juletid igen!


Carola, Pär, Carina och Nicke dök upp vid 18-tiden och vi startade direkt med en god drink!

(null)


Mixade äppelmust med äggvita och toppade med bubbel. På med lite kanel
Jättegott!



Dukade upp med lite olika plock vilket jag tycker är allra trevligaste då man ska sitta länge och prata!


 
 
 

Dessa smördegspaket med västerbottenost, parmaskinka och sparris är verkligen goda


 


Varm brietårta med kex, gubbröra på tunnbröd, saffranspannacotta, lindade dadlar och chips med rom, creme fraîches och inlagd rödlök fanns också på bordet.


Nu är vi redan framme i själva julveckan men jag känner ingen stress! 
Tar det lugnt med fransfix, besök hos frissan och thaimassage kommande dagar.
Julen kommer och går ändå!!


// PIllan


Så mysigt det ser ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se