Julafton 2021




God fortsättning till er!

Jag är helt ledig i julhelgen vilket inte hör till vanligheterna! Brukar oftast åka på någon jobbdag… men inte i år alltså



Julafton för oss börjar som vanligt tidigt då Nikki är ivrigare än ivrig på att få ta sin skattkarta och gå ut på jakt efter de första klapparna. 
Så även detta året!

A följde med henne ut medans jag dukade fram frukost 

Efter en annars lugn morgon tar vi en lång promenad i skogen. 
Skönt att röra på sig och få frisk luft inför eftermiddagen och kvällens stillasittande och matintag




Strax innan Kalle var vi hos mina föräldrar och även Filippa och hennes pappa anslöt.

Vi drack glögg och mumsade på kakor med Piff och Puff som gnabbades med Pluto i bakgrunden.

Sedan var det snart dax att sätta sig till bords och bara lassa in av all god mat!


 
 
 


Nikki tiggde och bad att få öppna " bara ett paket" från det att vi kom… så det där enda paketet blev nog tre innan maten var uppäten!

Till slut fick både hon och Filippa dra på sig tomteluvor och börja utdelningen!

Det där med att minska på paketen verkar ha fallit mellan stolarna för det var mängder även i år!

Men en lugn och skön afton hade vi precis som jag gillar

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se