Mellanmål med julsmak

 
 
Hej på er den tredje advent
 
Jag har jobbat hela helgen men nu var det för sista gången 2021!
Inga fler helger detta året, skönt.
Jag är till och med ledig hela jul-helgen vilket inte hör till vanligheterna, brukar oftast jobba då.
 
A och Nikki har varit i fjällvärlden ihelgen och premiär-åkt slalom för säsongen.
Det gick nog bra men det snöade väldigt mycket och låg på nollgradigt så riktigt tugnt före.
En som annars lyckades riktigt bra i slalom-premiären var ju svenske Christoffer Jacobsen som knep en silvermedalj idag, bra jobbat! Kul med en kille som lyckas, för efter Myhrer har det varit lite skralt...
 
 
 
 
Nu ska ni få tips på ett riktigt smarrigt mellanmål om man gillar saffran vill säga!
 
Ta en stor burk keso/vanilj och tillsätt en påse saffran.
Sedan är det bara att toppa med sådant du gillar.
Busenkelt och snabbt
Just idag blev det flagad mandel och granatäppelkärnor för min del
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ropar Nikki att jag ska hjälpa till med läxorna, bäst jag lyder!
 
 
Ha en fin tredje advent
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se