Fredag med Filippa

(null)




Jag hade en tidig morgon-dejt i gymmet med Filippa i morse.
Sällsynt att få med henne den tiden... jag är som starkast och med mest energi just på morgonen medans Filippa går runt som en zombie ! 
Inget undantag i morse, hon var helt slut!

Hade dock lovat henne belöning efteråt i form av semmelgröt och det blev det!
Bilderna är från mobilen men ni ser ju...!? Detta är så gott!


Vi slevade i oss och kikade på herrarnas första åk i storslalom.  
Kolhydrater rätt ut i de trötta musklerna;)


(null)



(null)

Mys-katten var också med såklart!




Nu ska jag bege mej mot jobbet för den här helgen ägnas mest tid just där ....


Fin fredag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se