Längre fransar

(null)


Fredag, hur härligt?!

Jättehärligt enligt mej eftersom jag har trevligheter att se fram emot redan ikväll!

Digitalt firande med Vinklubben med mat och dryck men mer om detta i ett eget inlägg.



Nu ska vi snacka ögonfransar... långa ögonfransar!

Då det är sådana här coronatider så blir det inte heller så mycket behandlingar på salong och tyvärr inga fina svepande fake fransar... inte haft det sedan hösten 2019 ... 
jag gillar ju lösfransar då jag känner mej fixad direkt då jag vaknar men nu får man fixa på annat sätt!


(null)


Använt xlash serum sedan någon månad tillbaka och det fungerar verkligen!! 

Första två veckorna händer typ inget men sedan pang så var mina fransar väldigt långa!
Nu använder jag serumet ett par kvällar i veckan max 


(null)


MaketheMake har en mascara som är dubbel, Det är en med vårdande formula som ska stimulera hårväxten, vilket i längden ska ge både längre men också fylligare fransar och en hylsa med färg.

Jag brukar inte gilla sådana dubbla, lite tidsödande men då den ena ska vara så vårdande är det värt att prova ett tag!

Mascaran kom i Skin citys kalender.


(null)



Jag har alltid haft långa fransar men dom är ännu lite längre efter dessa produkter!

Värt att testa om du är ute efter Frans-power!


Ha en fin fredag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se