Ledig tisdag

 



Ja visst dök det upp en ledig dag för mej. Startade i gymmet vilket alltid blir mitt första val då jag får välja! Känner mej som mest peppad och starkast då.



Är alltid som mest produktiv under morgon och förmiddag sedan under eftermiddagen får jag en dipp... 
men mitt på dagen idag hade jag tid hos tandhygienisten. Årliga besöket då jag betalar dyrt för att bli plågad ! 

Att ta bort tandsten är ingen angenäm upplevelse... nu efteråt känns det alltid bra och glappet mellan tänderna är tillbaka ;)


 

Hann även med en solig timmeslång promenad innan Nikki slutade. Kändes lite som vår!

Nu mulnade det på och jag landade i soffan för Alpina VM men det blev inställt för andra dagen i rad.... så nu vilar jag lite innan middagen ska lagas. 
Lax i ugn med örtsås!



//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se