Vi längtar efter våren

 



Det är inte klokt vad det droppar och rinner ute just nu?!
Men minst en månad för tidigt i min del av landet! 
Det är ju bara i slutet av februari och för drygt en vecka sedan var det -20....

Men visst längtar jag till våren, absolut. Och det kommer bli många " bakslag" på vintern ännu förmodligen långt in i april! 
Vill ju ändå ha kvar snön fram till påsk så vi kan njuta av skidåkning och sol, vårvintern den bästa vintern!


Jag har varit ledig måndag och tisdag och idag har jag extratur vilket innebär att jag kan bli utringd. Därför håller jag mej bara hemma och stökar med tvätt och städ.
A har varit iväg och fiskat i några dagar men väntas hem om några timmar. Förhoppningsvis med några fina rödingar i bagaget


 
 
Gula tulpaner och rostad majs = nöjd Pillan!


Morgonen har jag tagit hand om mej själv. Långsamma rörelser, andats lugnt och sedan lite spa som avslutning! Bästa starten


Ha det

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se