Filippa 22 år

(null)


Idag fyller finaste Filippa hela 22 år!!!
Galet, eller hur?



Den där lilla dubbelvikta minimänniskan på 2.8 kg som kom med rumpan före har vecklat ut sig och blivit stor! 😉



Idag är hon en av mina bästa vänner och dessutom kollega... tänka sig. 

Vi delar många intressen vilket självklart är toppen. Träning, skönhetsvård och hälsa är väl det främsta. Sedan gillar hon ju party vilket jag också var bra på i hennes ålder... hi hi 

God mat, shopping och spännande böcker. Skidåkning, heminredning och resor ...mycket har vi gemensamt och det är så roligt och praktiskt i många lägen!


Om ett par timmar ska vi åka och fira hemma i hennes lägenhet och jag vet att hon bakat en massa gott!


(null)



(null)





Ha en fin onsdag ( snart fredag igen)

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se