Känner mej ung igen...

 



Ja då var det måndag och kanske många återgår till arbetet idag ?!
Själv har jag jobbat hela helgen så för mej är det liksom bara " som vanligt"




Nikki har ledigt hela denna veckan eftersom 
man flyttade fram skolstarten pga pandemin. 
Men den här veckan ska hon ändå få börja lite med uppgifter som dom fick med sig hem över jul!



Jag visade ju vad jag fick av Filippa i julklapp och nu är det Nikkis klapp till mej som vi ska kika på!

Hennes besatthet av Body shop har jag tidigare berättat om... hon och hennes vänner pratar bara om dessa produkter nu för tiden! Därför har jag liksom blivit " indragen" i detta och får med jämna mellanrum en rundvisning på Body shops hemsida

Döm om min förvåning när jag såg att min gamla favorit White musk fanns kvar i sortimentet?!!
Detta snappade Nikki upp och under granen låg denna gamla goding!

Alltså vilka doft-minnen denna framkallar hos mej!
Sådana flashbacks

Älskade doften i tonåren och den doftar fortfarande fantastiskt !
Så glad över denna



 



Nu önskar jag dej en skön start på veckan

//PIllan



Denna doftar magiskt och wow vilka minnen man får av denna haha





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se