Riktigt vinterland

(null)


Vi är uppe i fjällvärlden!


Det har kommit vansinnigt mycket snö sedan förra helgen och taket måste skottas ( plus allt annat...)
A och Nikki var ju här och skottade fram skoter och så för en vecka sedan men det var helt o-gjort nu igen!

Jag har ju fortfarande väldigt ont i revbenet så jag kunde inte vara till så mycket hjälp... synd... he he! 
Bra träningspass för A och det behöver han! Fick till och med blåsor i händerna.

Själv har jag promenerat mest hela dagen, så skönt!
Första rundan på morgonen var det tjock dimma och väldigt fuktigt men mitt på dagen sprack det upp! 
Solen strålade och all denna gnistrande snö, ljuvligt vackert!


(null)


Nikki och Frida hoppade från taket i flera timmar. 
Roligt att se aktiva barn!


(null)



(null)


Traskat ihop en mil idag, älskart!

Nu ska vi åka på restaurang M för lite middag. Har inte varit ute bland folk på evigheter... nu tror jag dock inte alls att det kommer vara så många där ( ingen säsong för turister) vilket ju är skönt. 
Stort är det också där och så måste man boka bord. Ingen risk för trängsel

Sedan blir det bara soffan för den här trötta familjen

//PIllan


Ser underbart ut! Saknar ett riktigt vinterlandskap.

Jättefina vinter bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se