Smaskens

 


Alltså jag är just nu besatt av varma sallader! Det är så himla gott och mycket bättre med en varm variant nu på vintern!

Fick en rökt röding och den passar perfekt i en sallad!

Jag skär sötpotatis i bitar, på med olivolja och tillaga i ugn

Sedan tog jag svart kål, broccoli, röd lök och surdegsbröd. Steker upp i olja i omgångar. Bröder ensamt så du får krispiga krutonger. Strö på flingsalt också

Lägg upp allt på ett stort fat och toppa med fisken! Går lika bra med lax om du inte har turen att få en fin röding...!
Sist tog jag chilimajonäs köpte färdig som är jättegod


 
 
 
 


En supermiddag full med nyttigheter! Älskar


Idag har jag varit hemma med beredskap i jobbet. Behövde dock inte rycka in så ganska skön dag. 
I morgon är jag ledig och planerar för ett tidigt gym-pass!

Ha en fin onsdag

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se