Lediga dagen

 


Men wow…. Vaknar vi inte till fredag, igen?!
Fattar faktiskt inte hur snabbt veckorna rusar.



Igår hade jag min enda lediga dag denna veckan och jag såg till att proppa den full med aktiviteter ( vila gör jag när semestern kommer)

Eftersom Nikki fyller år nästa vecka så behövde vi fixa med presenter så det var bara att sätta sig i bilen och brumma iväg! 
Körde tidigt så jag hängde på låset och handlade snabbt allt jag skulle. Tog en god lunch och sedan hem igen.


Hade inte gymmat på nån dag så det fick bli nästa grej. 
Tänkte att här måste jag väl vara ensam kl 14 mitt i sommaren… men nej då , det fanns fler träningsugna människor tydligen!


 
 Nya kuddar i grönt, snygga!


 


Då Nikki mest hänger med kompisar och så även igår så blev middags-valet givet… surströmming såklart. 
Perfekt i värmen

Jag är verkligen tokig i detta :)

När fisken landat i magarna var det dags för röjning ute! 
Allt växer enormt i år och vi var tvungna att klippa allt från gräs till träd och buskar. 
Kände mej som en riktig arborist där med sekatör i högsta hugg:)

Nu när det är rensat och fixat så vill man  ju liksom " frysa bilden" precis så och slippa göra allt igen ….


Idag är det slut på de lediga timmarna - bara att foga sig in på jobbet igen

// PIllan



Håller med, dagarna rusar iväg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se