Maxar mina lediga timmar

 
 
 
 
 
 
Jo då i princip varje dag jobbar jag ....inte så kul i sommarens vackraste dagar men men.
 
Jag är ju som bekant en morgonpigg person och tar till vara på varenda ledig minut. I morse var jag på gymmet kl 06 sen direkt hem och klippte gräsmattan och åt sedan frukost för att slänga mej i solstolen kl 08..... ha ha .
Börjar man jobba vid 14 så är det inte till att ligga och sova bort tiden!
 
 
 
I går jobbade jag förmiddag, alltså jag började 05.20! 
Direkt efter arbetets slut åkte jag till mina föräldrar på lunch då två av mina kusiner var på besök. Har inte träffat Anna på säkert 13 år och hon ville så gärna se våran farmor och farfars hus (som jag nu bor i )
 
Det blev en väldigt trevlig rundvandring och många minnen av våra kära farföräldrar. Huset ser ju inte riktigt ut som då dom bodde här men minnena finns kvar!
 
 
 
Ja men då var ju kvällen fri och vad passade då bättre än en golfrunda.
Den här kvällen med en vännina och vi hade en super-trevlig runda. Det var dock väldigt varmt till en början och det kändes nästan som om syret tagit slut..... Men regnet höll sig borta och lite sköna vindar tog vid så helt perfekt kväll. 
 
Innan sängen såg jag såklart fotbollen och hejjade på Danmark men det räckte inte riktigt fast en spännande match bjöd dom på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här ute på den stora altanen ligger jag mellan varven och lyssnar på Sommarprat. Har ni lyssnat på något?
 
Jag rekommenderar Benjamin, Niklas Strömstedt och Denise Rudberg! 
 
 
 
Ha en trevlig torsdag
 
 
//PIllan


Såklart surt att jobba på sommaren🌺





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se