Nikki 11 år

 
 
 
Den 21 juli firar vi såklart Nikki som har födelsedag!
 
 
 
Hon som verkligen tagit sommarlov och sover länge på morgonen var uppe och tassade strax före 06 så jag och A fick bråttom att komma upp och fixa med skönsång och paket.
 
 
 
Redan vid elva-tiden kom de första gästerna och vi bjöd på smörgåstårta , kakor, bullar och marängtårta.
Mamma, pappa, Kamilla och Tilda var de första att knacka på.
Nikki fick bland annat ett forbollsmål, ett kubbspel, kläder och pengar. Av oss fick hon träningskläder, en "rullvagn" hon önskat sig, en squish-mellow (stor mjuk tyg"gubbe" ) presentkort och mera pengar.
 
Det blev ännu mer kläder och ett forbolls-set med team Italien (såklart, mammas flicka ) body shop produkter, flymadrass, blommor, mm i paketen  under eftermiddagen!
 
Jag som fortfarande INTE fått semester var sedan tvungen att bege mej till jobbet men kalasandet fortsatte utan mej!
Flera gäster ramlade in och några var fortfarande kvar när jag kom hem från jobbet :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De där små oansenliga runda fula kakorna var super-enkla men väldigt goda! Amaretti-kakor heter dom , googla för bus-enkelt recept!
 
 
 
 
 
 
Här ser ni den där populära squish-mellow...alla dessa mode-grejjer som alla ska ha och sedan "glöms "dom bort....
 
Tilda som helt plötsligt blivit väldigt tandlös ;) Sötis
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni njuter av sommar och lediga dagar!
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se