Njutet på lediga stunder

(null)



Vilken värmebölja som äntligen nått lite längre upp i landet!
Jag tackar och bockar!!




Älskar solen och värmen så mycket men som jag skrivit tidigare så jobbar jag i princip varje dag nu i juli…. 
Är ledig strödagar här och där. Men jag försöker njuta desto mer då och nyttjar tiden till sådant jag gillar! 

Tränar ute, solar, plockar fina buketter ( så mycket blommor i år ) läser böcker och lyssnar på sommarprat!

Min inbyggda klocka väcker mej strax före 05 varje morgon så om jag jobbar kväll har jag många timmar ledigt innan!


(null)


Nikki vill helst bada non stop och gärna då med sina vänner!

Vi pusslar dag för dag för att lösa hennes sommarlov så smidigt som möjligt då vi båda jobbar.


(null)

(null)




Sessan lever life och fångar möss på löpande band. 
Men självklart finns tid för soft häng i skuggan mellan varven!!


Jag önskar er en strålande helg

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se