Över ett års väntan....

 
 
 
 
 
Förra fredagen blev jag äntligen utsläppt från jobbet för en ledig helg....den första sedan midsommar!!!
Det är helt galet, jag vet! (fyra veckor...)
 
Men solen strålade och det var Äntligen dags för Vinklubben att träffas igen
Senast vi hade en middag ihop var i maj 2020.... i februari hade vi ju en träff över zoom.
Så ni må tro att vi var glada att ses igen!
 
 
 
Det var Ulrika som bjöd in och kvällen var helt ljuvlig i deras hus vid vattnet.
 
Maten serverades såklart ute och det bjöds på ny-rökta räkor med tillbehör som hade tillagats i grillen.
Därefter rökt lax med romsås och färskpotatis. Så himla somrigt och gott.
Salladen var nyskördad från Ulrikas land.
 
Vi drack bubbel till förrätten och vitt vin till varmrätten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktig sommarmat - älskar det!
 
 
 
 
SÅ mycket att avhandla efter detta året som gått!
Inte för att någon direkt har gjort så mycket... ;) Men ändå liksom!
 
 
 
 
Till efterrätt blev det cheesecake med jordgubbar, kaffe och avec.
 
 
 
 
Som ni märker är det glest mellan inläggen n u i sommar!
Men så får det vara och jag har idag bara några timmar kvar till semster, äntligen MIN TUR!
 
Golfveckan pågår för fullt och jag har spelat nästan varje dag och vi har avslutande runda i morgon med fest efteråt.
 
På söndag drar vi söderut och en trip till huvudstaden!
 
Ha det fint
 
//PIllan


Så roligt med tjejkvällar. Ska få träffa mina goda väninnor på torsdag. Ser fram emot det.

Svar: Åh så trevligt 👍🏼😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se