Skira blommor och fluff fluff bubbel

 
 
 
 
 
Här sitter jag och äntligen ledig helg!
 
Hade ju kunnat varit hur najs som helst.....om inte det spöregnade och var 11 plusgrader :( 
 
Så himla surt att se uppdateringar från alla man följer/känner som lägger ut från södra Sverige. Alltså jag är så bitter just nu kan jag lova....!
 
 
 
Äsch ingen att göra åt tyvärr. Jag får se det positiva att det var inga problem att sticka direkt till gymmet i morse och riva av ett härligt styrkepass.
Kroppen kändes pigg och fräsch och inte sådär dåsig som den kan bli av värmen :)
 
Jag hann dessutom klippa gräsmattan innan regnet kom!
 
Jag har förberett middagen så nu ska jag bara ta en riktig inne-mysar dag och titta ikapp några serier. Skulle ju aldrig hänt om solen sken...hehe
 
 
 
Jag har lagt en av dessa flaskor med bubbel på kylning och ska provsmaka under kvällen.
Ett riktigt fluff fluff (som Karl Fredriks skulle sagt) bubbel som jag hoppas ska smaka.
 
Här utlovas smaker som mycket fruktigt,  med inslag av päron, mandel, persika och lime
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick dessa när jag fyllde år, en av mamma och en av Kamilla.
Kul att prova lite nytt
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en super-lördag vare sig ni har sol eller ej
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se