Sommar på Solön

(null)


Alltså juni, älskade månad! Vilken pang-start du bjuder oss.
Så glad och tacksam för det här vädret och allt det vackra i naturen.


Dags att göra Solön bebolig nu när sommaren kommit. 
Solön är våran ö som ligger bara en bit bort från vårt hus men det behövs båt för att ta sig dit.

Mina föräldrar är här mest men vi åker ofta över för att bada och fika.
Alla utemöbler skulle fram och då min pappa är så dålig i höften så följde jag med och fixade fram dessa.
Körde lass med skottkärran från logen som ligger en bit bort. Gräset klipptes och bryggan städades ren från all äcklig gås-bajs....


(null)

(null)




Stugan är bara en liten med ett rum och kök men väldigt mysigt!



(null)

(null)




Nu är det mesta på plats och redo för många varma soliga sommardagar!



//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se