Tack Midsommarhelgen

 
 
 
 
 
 
 
Toppen på alla sätt och vis, summerar jag Midsommar 2021!
 
 
 
På själva aftonen blev det först golf. Vi hyrde bil så vi packade med Nikki också.
Väldigt trevlig runda med umgänge och fika.
 
Under kvällen dukade vi fram lite typisk sommarmat och hade Pär och Carola över som gäster.... men efter några timmar ramlade det på fler som hade med sig god tårta också.
Surr och skratt i flera timmar innan alla gått hem
 
Riktigt roligt med lite spontana gäster!
 
 
 
 
 
 
 
 
Även midsommardagen ägnades åt golf då Nikki skulle hänga med kompisar. Det var riktigt varmt och solen gassade. Spelet var tyvärr inte bra från min sida men A briljerade!
 
 
Kvällen blev lugn och skön hemma utan vidare utsvävningar.
 
Till och med söndagen blev det en nio-hålsrunda för mej . Jag spelade med två vänninor så vi hade väldigt mysigt.
 
Jag och A satte även igång med projekt  rensa sommarstugan ute på gården. Skönt att vara på G
 
Där finns nämligen mycket att göra!
 
 
 
 
Nikki är fotografen ...därav lite konstig beskärning :)
 
 
 
 
 
Ha en strålande vecka
 
//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se