Favorit

 



Ledig torsdag och vilken dag!
Startade med att knata en runda på 7 km.
 Var minusgrader under natten så perfekt att gå direkt på morgonen då det fortfarande är " torrt"

Sedan blev det storhandling då vi ätit upp allt som fanns... typ! Skönt att få rensa ut och fylla på nytt!

Har städat huset, bytt kuddfodral och gjort påsk både ute och inne. Underbart 
Efter detta var jag värd att sjunka ner i solstolen ute på altanen med en kopp kaffe. Första gången för i år! 
Helt ljuvligt 
Solen värmer och fåglarna kvittrar! 
Vårens på G!!


Filippa hämtar Nikki efter skolan och kommer förbi på middag. Det blir lax och självklart våfflor till efterrätt! 

Ni har väl koll på att det är våffeldagen?!


 

Bilderna är sedan helgen och favoriten vietnamesiska vårrullar!
Det är verkligen SÅ gott!!


Efter maten ska jag och Filippa gymma, blir grymt skönt!


//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se