Härligt sportlov

(null)




Här kommer en hälsning från vårt sportlov i Klövsjö/Vemdalen.

Nikki har med sig kompisen Lilja och flera av deras klasskompisar är också här så dom hänger i pisten mest hela tiden!

För egen del tar jag bara lugna dagar med många promenader och har även tittat in hos vänner här uppe på lite fika-pauser.

Skidåkning väntar jag med tills det är mindre folk! Gillar inte att stå i lift-kö... det tar bort nöjet lite grann...!


(null)


I morse klev jag bara upp och drog på mej kläder och tog mej upp till toppen och fick njuta magisk soluppgång!

Så lugnt och tyst... fridfullt 


(null)




Lite mer fart i går då vi åt middag på M i Storhogna. 
Vi hade dock bokat ett tidigt bord så vi kunde bege oss när folket började strömma in...

Kul ändå att få en middag ute! Inget man är van nu för tiden!


(null)



Ikväll laddar vi som många andra för den stora Mello finalen! 
Trist att inte kunna vara på plats... men förhoppningsvis någon gång igen!

Jag tror på Tusse och tjejerna håller på The Mamas...

Vi får se hur det går

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se