I väntan på sommar

 
 
 
 
Efter en helg fylld med jobb så har jag idag en ledig tisdag, väldigt skönt!
 
 
Startade dagen med att dra på mej träningskläder och min tanke var gymmet... men efter frukost så kände jag att nej den här kroppen behöver lugn och skön yoga.
Sagt och gjort så rullade jag ut mattan i vardagsrummet och fick istället en lugn och skön start. Viktigt att lyssna på kroppen i alla lägen!
 
Jag känner min kropp och vet när det är bara latmasken eller när den verkligen säger ta det lugnt!
 
 
 
Solen skiner och visst har jag börjat längta efter sommar....
Då det inte heller i år blir något Spanien i maj som planerat får jag istället köra med brun utan sol i väntan på riktig sol! 
Denna från ACO är helt ok för kroppen och har heller inte den där karaktäristiska doften... vilket är bra! Den ger en lätt solbrun ton och jag använder den ett par dagar i veckan.
 
 
 
 
 
Ny bikini har jag skaffat i snygg röd färg. Kommer bli riktigt bra till brännan i sommar (fingers crossed att det blir en varm sommar)
 
Bikinin är från HM och sådan balconette- modell passar mej bra
 
 
 
 
 
 
Använder väldigt mycket värmeskydd till håret men brukar oftast ha i creme-form...nu ville jag istället ha en spray och köpte då en gammal favorit från Paul Mitchell- Hot off the press.
Perfekt då man bara ska platta eller locka håret dagarna efter hårtvätt. Bara att spraya igenom håret och sedan stylea.
 
 
 
 
Nu ska jag slå in några paket för idag är det mammas födelsedag och vi ska fira henne med fika utomhus i eftermiddag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se