Lugn helg

(null)




Äntligen har vi lämnat de " värsta" vintermånaderna bakom oss och hälsar mars välkommen!



Vi avslutade februari med en helg hemmavid och lite fiske, korvgrillning och sköna promenader! 
Tilda var här hela lördagen för jag tyckte att Kamilla kunde vara värd en dag bara för sig själv!
Och Tilda är inget problem att ta hand om.



På kvällen bjöd jag på middag åt dem båda och sedan blev det såklart Mello. 
Inga vidare bidrag men programledarna var desto bättre! 
Skrattade gott åt deras tokigheter!


(null)


Sessan var med på fiske men var mer intresserad av korven.... ha ha!
Den katten!


(null)



När man är morgonpigg får man njuta av brinnande soluppgång på promenaden. Ljuvligt


Nu väntar en lång arbetsvecka så det är bara att kavla upp ärmarna!!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se