Bästa tiden är nu

 
 




Kan vi komma överens att bästa tiden är nu?!




Hos oss står häggen i full blom och allt är sådär ljust grönt så det nästan lyser om träden. 
De har liksom inte fått den där riktigt gröna färgen ännu... 
Det är explosionskraft i all växtlighet 


Älskar den här tiden och wow att hela Sverige fick toppenväder så vi kan insupa all denna härlighet!!


Jag startade min lördag med en golfrunda tillsammans med tre vänninor som jag inte umgåtts med på flera månader. 
Så himla trevligt!
Det är ju toppen med golfen att man kan umgås ute och på säkert avstånd!



Nu har ju maj varit riktigt kall innan detta så jag har inte hunnit med att köpa några plant ännu...
 osså kommer varm-väder och man får liksom panik och ska få allt klart utomhus....
 Men på tisdag är jag ledig så då ska jag fixa med detta!



För övrigt så har nog gräsmattan aldrig varit grönare och den har jag hunnit klippa flera gånger redan.


 
 



Håller tummen att sommaren är här för att stanna! 
Gärna långt in i september 


// PIllan


Håller med dig om att det är en helt underbar årstid nu!! :D Dags att njuta fullt ut... :D

Nice ju!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se